top of page
  • אתי גולן

אוצר מדהים הסתתר לו בגינה שלי

יש צמח מרפא שאני מאוד אוהבת, ואני משתמשת בו המון בקליניקה שלי. לצמח הזה קוראים ויתניה. והוא צמח מרפא עם טווח רחב של פעילות רפואית מדהימה. והוא מאוד רלוונטי עבורנו היום.


הנה כמה דוגמאות לסגולות הריפוי שלו:

הוא מחזק את מערכת החיסון- הוא יודע לשפר את התפקוד שלה בצורה משמעותית, לעשות אותה עוצמתית יותר ויעילה יותר שהגוף נלחם בוירוסים וחיידקים.

הוא עוזר לחזק את התפקוד הגופני והנפשי של האדם- אז כל מי שסובלת מעייפות, חולשה, חוסר אנרגיה לאורך היום, הוא צמח מדהים בשבילה. כי הוא נותן אנרגיות, מחזק, ומשפר את היכולת לשנו להתמודד עם היום יום.

הוא עוזר לטפל באנמיה- צמח מאוד יעיל לזה. אנמיה מחלישה אותנו גם חיסונית וגם נפשית ואנרגטית. פשוט אין לנו כח לכלום, שיש לנו אנמיה. אז הוא ממש עוזר ותומך בהחלמה והתאוששות.

הוא מאוד מרגיע ועוזר לאזן את המצב הרגשי שלנו- עוזר להפחית רגשות שליליים כגון חרדות, סטרס גבוה, דכדוך ולאזן אותם. הוא מאפשר ועוזר לנו לשמור על מצב רוח טוב, גם בתוך כל הוודאות שיש עכשיו ובכלל בחיים. ויש לו עוד הרבה סגולות ריפוי מדהימות, שלא פירטתי כאן.

אז אתמול יצאתי לגינה, כמו לכולנו, יש לי עכשיו הרבה זמן לשבת בה ואני רואה להפתעתי, שבחלק האחורי של הגינה שלי, אליה אני כמעט אף פעם לא מגיעה, צומחים להם 4 שיחי ויתניה. כך לבד, הגיעו אלי לגינה.

והאמת שזה לא מפתיע כי הויתניה הוא צמח בר בארץ, והוא גדל בהמון מקומות בארץ. ועכשיו הוא אצלי בגינה. זה ממש ריגש אותי.

אז הלכתי והוצאתי, בכבוד עמוק ותחושה עמוקה של הכרת תודה, שיח אחד. וישבתי במטבח שלי, וקצצתי את השורשים המדהימים שלו, זה החלק בצמח, בו אנחנו משתמשות לריפוי כל שאר חלקיו רעילים.



הריח העמוק והעשיר של שורש הויטניה, מילא את כל המטבח. והכנתי ממנו מיצוי עוצמתי, אותו אוכל לתת לכל אישה וילד, שזקוקים לתכונות המרפא שלו.


צמחי הבר סביבנו פעמים רבות, הם בעצם צמחי מרפא עוצמתיים, ומי שמכירה את הסגולות שלהם, יש לה כוחות מרפא עוצמתיים בכפות ידיה, שרק מחכים לה שתיעזר בהם. איתך כל הדרך לבריאות שלך, אתי גולן

18 views0 comments
bottom of page